Купуй дрогобицьке – підтримуй своїх!

Найбільш обговорюваною новиною останніх днів стала зупинка роботи одного з найстаріших під­приємств з видобування солі в Україні – Дрогобицького соле­вива­рювального заводу. Причина банальна – підприємство не в змозі реалізувати в повному обсязі свою продукцію. Як наслідок, на складах підприємства на сьогодні збе­рігається десятки тисяч упаковок дрогобицької солі.

Проте критична ситуація навколо солеварні – лише відбиття більш глибокої та системної проблеми. Вона криється у відсутності регіональної стратегії з по­тужної підтримки й популяризації місцевих виробників товарів і послуг. А дарма, бо свідома підтримка наших, дрогобицьких підприємств створить нові можливості для розвитку економіки всієї Дрогобиччини.

Як цього досягти?

По-перше, місцевий бізнес повинен впроваджувати сучасні форми кооперації, створювати кластери, шукати нові маркетингові стратегії для про­сування своїх товарів та послуг. Це зробить продук­цію дрогобицьких підприємств більш конкурентоспроможною, дасть можливість збільшити обсяги виробництва та сприятиме розвитку регіональної економіки.

По-друге, запорукою успішної реалізації таких рішень стане тісна співпраця бізнесу і влади. Представники місцевого само­врядування повинні бути впливовими та потужними лобістами дрогобицьких підприємств та їх продукції, не чекаючи на «відкати», а усвідомлюючи відповідальність перед громадою і суспільну користь.

По-третє, сама громада має усвідомлювати: кожна копійка, витрачена дрогобичанами на товари чи послуги місцевих підприємств, повернеться із надлишком – через податки до місцевого бюджету, у вигляді нових робочих місць, покращення інфраструктури, реалізованих соціальних проєк­тів. В результаті, кожен дрого­би­чанин відчуватиме як із розвитком еко­номіки в регіоні покра­щується і рівень життя людей.

Ринкові відносини, поза сумнівом, передбачають чесну кон­куренцію. Та нам є, що запропонувати. Дрогобицькі товаро­виробники здатні виробляти якісну про­дукцію – будівельні матеріали, бруківку, сіль, нафтопродукти, товари харчової гру­пи, транспортні засоби та багато-багато ін­шого.

Проте «сіль» Дрогобича – то його лю­ди, небайдужі та від­повідальні. Сьо­годні спільними зусиллями влади, бізнесу та громади нам потрібно підтримати місцевих виробників і створити потужний регіональний бренд.

Бренд, яким будуть горді дрогобичани і який стане відомим в Україні та світі. Разом ми можемо більше. Купуйте дрогобицьке, підтримуйте своїх!

 

Андрій ВЕСЕЛИЙ,

 підприємець, голова Фонду родини Веселого.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: